« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
GODIŠNJI PLAN I PROGRAM RADA ŠKOLE ZA 2024./2025.
KURIKUL OŠ Cestica 2024./2025.
Poslovnik o radu Školskog odbora
e-Dnevnik za nastavnike i stručno osoblje
Brošura "Projekti Građanskog odgoja"
Brošura "Intervju s roditeljima- odgovori koje je dobro znati"
Brošura „Građanski odgoj i obrazovanje u praksi“
Pedagoginja Dubravka Žigmund završila je Filozofski fakultet u Zagrebu – Odsjek pedagogija i stekla zvanje profesor pedagogije. Nakon stečene diplome radila je u Instituciji za prihvat prognanika na poslovima socijalnog radnika, potom u dječjem vrtiću kao odgajatelj i stručni suradnik te u OŠ Petrijanec kao stručni suradnik. U svibnju 2000. godine zapošljava se u OŠ Cestica. Vrijedno iskustvo stekla je i kao član Komisije za utvrđivanje psihofizičkog stanja djeteta u Uredu državne uprave Varaždin.
U školi radi kao stručni suradnik pedagog, a njezino područje rada neposredni je rad sa svim subjektima u školi i šire. On se očituje u praćenju i uvođenju pripravnika u samostalni obrazovni rad, praćenju vježbenika učitelja, pomoćnika u nastavi te studenata. Posebne zadaće ostvaruju se u sudjelovanju ili koordiniranju timova za kvalitetu, stručnom usavršavanju učitelja te provođenju projekata: Učiti kako učiti, Živim život bez nasilja, Zdrav za 5, Nasilje preko interneta, Europsko istraživanje jezičnih kompetencija, Poznavanje hrvatskog jezika u djece romske populacije i dr.
Voditeljica je preventivnog programa u školi i predsjednica stručnog povjerenstva škole za utvrđivanje psihofizičkog stanja djeteta. Također je koordinatorica pomoćnika u nastavi u provođenju projekta Veliki za male. Uvijek je spremna porazgovarati s učenicima o njihovim problemima, planovima i ciljevima pri odabiru zanimanja. Osim pružanja pomoći da se riješe nepoželjne situacije sukoba, pedagoginja pomaže učenicima koji teže uče čitati, pisati i računati. Uči ih kako učiti. Održava satove razrednika o aktualnim problemima, dječjim pravima i provodi tematska predavanja za roditelje.
Njeguje dobru suradnju s Centrom za socijalnu skrb, Obiteljskim centrom, školskom ambulantom, Ambulantom za mentalno zdravlje, Zavodom za zapošljavanje, CISOK-om, dječjim vrtićem te lokalnom zajednicom.
"Ljudi se razlikuju ne samo po svojoj sposobnosti
za obavljanje nekog posla, nego i po svojoj volji da rade."
(Paul Hersey)