preskoči na sadržaj

Osnovna škola Cestica

Login

Kalendar
« Prosinac 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Školska kuhinja

Anketa
Koji od zabavnih događanja u školi biste odabrali i u njima sudjelovali?








RED BUTTON

Ova aplikacija namijenjena je svima Vama, ali je posebno prilagođena djeci i omogućuje prijavljivanje sadržaja na internetu za koji sumnjate da je nezakonit i odnosi se na različite oblike iskorištavanja ili zlostavljanja djece.

Promotivni spot

30 genracija OŠ Cestica

JESEN

Brojač posjeta
Ispis statistike od 13. 10. 2010.

Ukupno: 556398
Ovaj tjedan: 650
Projekti i akcijska istraživanja

U kurikulu škole jedna od glavnih zadaća je vrednovanje ostvarenih rezultata rada i provođenje studijske analize za unapređenje odgojno-obrazovne stvarnosti.
U funkciji osuvremenjivanja nastave u našoj školi provode se akcijska istraživanja i projekti.

Šk. god. 2008./2009. Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje (NCVVO) proveo je samovrednovanje osnovnih škola u čitavoj Hrvatskoj pa tako i u OŠ Cestica. Svrha samovrednovanja je raspravljati o kvaliteti odgoja i obrazovanja na razini škole sa svim sudionicima odgojno-obrazovnog procesa, tj. učiteljima, roditeljima i učenicima. Ispiti vanjskoga vrednovanja obrazovnih postignuća provedeni su u 4. i 8. razredima iz hrvatskoga jezika, matematike, prirode i društva, stranog jezika, biologije, kemije, fizike, povijesti i geografije. Upitnici su ispitivali  stavove i mišljenja o procesima u školi od strane učenika i njihovih roditelja te učitelja.

Šk. god. 2010./2011. NCVVO provodi međunarodni projekt ESLC (European Survey Language Competences) − Međunarodno istraživanje jezičnih kompetencija učenja stranih jezika (engleskoga i njemačkoga) učenika osmih razreda. U istraživanju je sudjelovalo 14 zemalja EU i Hrvatska. Istraživanje je imalo cilj pružiti  usporedive podatke o kompetencijama u stranim jezicima, spoznati dobre primjere u praksi i dr. Ispitivano je 25 uzorkovanih učenika  8. razreda  i testovi su bili prilagođeni njihovoj razini znanja. Popratne upitnike ispunjavali su i učitelji jezika, ravnateljica i koordinatorica.

Šk. god. 2012./2013. NCVVO je OŠ Cestica uzeo kao uzorak školu za ICILS  (International  Computer and Information  Literacy  Study) Međunarodno istraživanje računalne i informacijske pismenosti učenika 8. razreda. Cilj je bio ispitati informacijsko- komunikacijska znanja i vještine učenika 8. razreda. Putem upitnika anketirano je dvadesetak uzorkovanih učenika, učitelja koji su predavali u osmim razredima te ravnateljica i koordinatorica.

Šk. god. 2013./2014. NCVVO uključuje našu školu u projekt NI-OŠ-MAT (Nacionalni ispiti u osnovnim školama matematika). Projekt je imao cilj ispitati trenutnu razinu znanja, vještina i sposobnosti učenika na kraju osnovnoškolskog obrazovanja, ali i utvrditi potencijalne probleme u usvajanju znanja i vještina. Sudjelovalo je 26 uzorkovanih učenika 8. razreda.

Šk. god. 2014./2015. NCVVO uključuje nas u Istraživanje (REF i MZOŠ) poznavanja hrvatskoga jezika  učenika romske nacionalne manjine. Ispitivanje se provelo na učenicima prvih razreda romske nacionalne manjine  da se utvrdi koliko znaju ili ne znaju hrvatski jezik.

Šk. god. 2015./2016. naša je škola slučajnim odabirom uključena u istraživanje Svjetske zdravstvene organizacije (European childhood obesity surveillance initiative) u 2. i 3. razredu. U sklopu istraživanja stručni tim (liječnika i kineziologa) proveo je antropometrijska mjerenja  djece, odnosno rješavani su osnovni i prošireni upitnici od strane roditelja istih.

U sklopu provođenja preventivnog programa tijekom posljednjih desetak godina u školi su provedeni projekti  u suradnji s:  MUP-om i varaždinskom PU (Zdrav za 5 , Nasilje na internetu, Živim život bez nasilja); Obiteljskim centrom u obilježavanju Mjeseca borbe protiv ovisnosti i u sklopu projekta Cjelovita kurikularna reforma.  Institut  za društvena istraživanja u Zagrebu  proveo je istraživanje o učenju i obrazovanju u 4. i 8. razredima.

     

preskoči na navigaciju