preskoči na sadržaj

Osnovna škola Cestica

Login

 

Kalendar
« Siječanj 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Školska kuhinja


RED BUTTON

Ova aplikacija namijenjena je svima Vama, ali je posebno prilagođena djeci i omogućuje prijavljivanje sadržaja na internetu za koji sumnjate da je nezakonit i odnosi se na različite oblike iskorištavanja ili zlostavljanja djece.

Šareni zid

ZIMA

Škola za život- upitnik

Molimo sve učenice i učenike petih i sedmih razreda, koji su postpisali suglasnost za praćenje i evaluaciju eksperimentalnog programa Škola za život, da popune drugi online upitnik na sljedećoj poveznici: https://upitnik.carnet.hr/index.php/312635?lang=hr
Za pristup upitniku korstite token (šifru) koji ste dobili u školi. Rok za popunjavanje upitnika je do 17.6., a očekivano trajanje odgovaranja je oko 15 minuta.

Brojač posjeta
Ispis statistike od 13. 10. 2010.

Ukupno: 693234
Ovaj tjedan: 164
Pomoćnici u nastavi

S učenicima s  teškoćama rade dvije pomoćnice u nastavi: Željka Pajtak i Irena Jamnik.

ŽELJKA PAJTAK

Zovem se Željka Pajtak  i već drugu školsku godinu radim u OŠ Cestica kao pomoćnik u nastavi.
Zadaća pomoćnika u nastavi je pomoći učeniku s posebnim obrazovnim potrebama. To nastojim postići poticanjem njegova sudjelovanja u socijalnim i odgojno-obrazovnim procesima. Pomažem učeniku da postane neovisan u učenju u što većoj mjeri. Svojom prisutnošću također nastojim usmjeriti učenika, poticati njegovu pažnju te koncentraciju na nastavnom satu.

 

IRENA JAMNIK

Svakodnevna je podrška s ciljem savladavanja  nastavnih sadržaja i socijalno-psiholoških prepreka. U suradnji s učiteljima pruža neposrednu pomoć u odgojno-obrazovnom uključivanju učenika s teškoćama u redovnu nastavu. Educira i podržava, na različite načine, proces uključivanja i usmjeravanje učenika na nastavni program, na učitelja te na drugu djecu. Prati individualni napredak djeteta te rad nastoji prilagoditi djetetu i njegovim načinima komunikacije.  Navodi učenika u aktivnostima i uključivanju u grupne aktivnosti. Nastoji identificirati jake strane učenika, razvijati vještine i poticati na samostalnost. Intervenira kod nepoželjnog ponašanja, ali i nastoji da se izbjegne stigmatizacija, marginalizacija i isključivanje.


preskoči na navigaciju