« Prosinac 2023 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
GODIŠNJI PLAN I PROGRAM RADA ŠKOLE ZA 2024./2025.
KURIKUL OŠ Cestica 2024./2025.
Poslovnik o radu Školskog odbora
e-Dnevnik za nastavnike i stručno osoblje
Brošura "Projekti Građanskog odgoja"
Brošura "Intervju s roditeljima- odgovori koje je dobro znati"
Brošura „Građanski odgoj i obrazovanje u praksi“
Kako Vam je bilo pohađati našu školu?
Škola mi je bila poznata već od prije, kao i većina nastavnika, pa se škole kao ostala djeca nisam bojao. Dok su drugi plakali, meni je tu bilo zabavno. Škola mi je bila kao drugi dom.
Je li Vaše školovanje u osnovnoj školi utjecalo na ono čime se danas bavite?
Što se tiče moje struke, moram biti zahvalan učiteljici Mariji Jug jer je rano prepoznala moj talent i sklonost glazbi te me usmjerila i natjerala u glazbenu školu.
Jeste li bili zadovoljni svojim uspjehom u školi i kakav je on bio?
Glazba je bila i ostala izbor koji me najviše privlačio jer mi ostalo baš nije išlo.
Kako je uspjeh u školi utjecao na Vaš profesionalni razvoj?
Učiteljica Marija Jug usmjerila me prema glazbi. U glazbenoj školi svirao sam kontrabas, poslije završio Akademiju, svirao po gažama i danas u sastavu Mejaši.
Koje se osnovnoškolske učiteljice ili učitelja posebno sjećate i zašto?
Pa učiteljice Marije Jug koja me „natjerala“ da svoje sklonosti prema glazbi počinjem razvijati kroz tamburašku, KUD, svirajući kontrabas...
Koji Vam je predmet u osnovnoj školi bio najbolji, a koji najgori i zašto?
Volio sam glazbu, dakle glazbeni odgoj pa sam se nadao da ću u tom krugu i ostati. Ostale predmete učio sam zato što sam morao.
Postoji li neka anegdota ili posebna situacija koju pamtite iz osnovne škole?
Već prvi dan zaljubio sam se u jednu djevojčicu, odvažio se dati joj pusu i postao glavni u školi. Sada bi se sigurno i ona toga sjetila i dobro se nasmijala.