« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
GODIŠNJI PLAN I PROGRAM RADA ŠKOLE ZA 2024./2025.
KURIKUL OŠ Cestica 2024./2025.
Poslovnik o radu Školskog odbora
e-Dnevnik za nastavnike i stručno osoblje
Brošura "Projekti Građanskog odgoja"
Brošura "Intervju s roditeljima- odgovori koje je dobro znati"
Brošura „Građanski odgoj i obrazovanje u praksi“
U kurikulu škole jedna od glavnih zadaća je vrednovanje ostvarenih rezultata rada i provođenje studijske analize za unapređenje odgojno-obrazovne stvarnosti.
U funkciji osuvremenjivanja nastave u našoj školi provode se akcijska istraživanja i projekti.
Šk. god. 2008./2009. Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje (NCVVO) proveo je samovrednovanje osnovnih škola u čitavoj Hrvatskoj pa tako i u OŠ Cestica. Svrha samovrednovanja je raspravljati o kvaliteti odgoja i obrazovanja na razini škole sa svim sudionicima odgojno-obrazovnog procesa, tj. učiteljima, roditeljima i učenicima. Ispiti vanjskoga vrednovanja obrazovnih postignuća provedeni su u 4. i 8. razredima iz hrvatskoga jezika, matematike, prirode i društva, stranog jezika, biologije, kemije, fizike, povijesti i geografije. Upitnici su ispitivali stavove i mišljenja o procesima u školi od strane učenika i njihovih roditelja te učitelja.
Šk. god. 2010./2011. NCVVO provodi međunarodni projekt ESLC (European Survey Language Competences) − Međunarodno istraživanje jezičnih kompetencija učenja stranih jezika (engleskoga i njemačkoga) učenika osmih razreda. U istraživanju je sudjelovalo 14 zemalja EU i Hrvatska. Istraživanje je imalo cilj pružiti usporedive podatke o kompetencijama u stranim jezicima, spoznati dobre primjere u praksi i dr. Ispitivano je 25 uzorkovanih učenika 8. razreda i testovi su bili prilagođeni njihovoj razini znanja. Popratne upitnike ispunjavali su i učitelji jezika, ravnateljica i koordinatorica.
Šk. god. 2012./2013. NCVVO je OŠ Cestica uzeo kao uzorak školu za ICILS (International Computer and Information Literacy Study) Međunarodno istraživanje računalne i informacijske pismenosti učenika 8. razreda. Cilj je bio ispitati informacijsko- komunikacijska znanja i vještine učenika 8. razreda. Putem upitnika anketirano je dvadesetak uzorkovanih učenika, učitelja koji su predavali u osmim razredima te ravnateljica i koordinatorica.
Šk. god. 2013./2014. NCVVO uključuje našu školu u projekt NI-OŠ-MAT (Nacionalni ispiti u osnovnim školama matematika). Projekt je imao cilj ispitati trenutnu razinu znanja, vještina i sposobnosti učenika na kraju osnovnoškolskog obrazovanja, ali i utvrditi potencijalne probleme u usvajanju znanja i vještina. Sudjelovalo je 26 uzorkovanih učenika 8. razreda.
Šk. god. 2014./2015. NCVVO uključuje nas u Istraživanje (REF i MZOŠ) poznavanja hrvatskoga jezika učenika romske nacionalne manjine. Ispitivanje se provelo na učenicima prvih razreda romske nacionalne manjine da se utvrdi koliko znaju ili ne znaju hrvatski jezik.
Šk. god. 2015./2016. naša je škola slučajnim odabirom uključena u istraživanje Svjetske zdravstvene organizacije (European childhood obesity surveillance initiative) u 2. i 3. razredu. U sklopu istraživanja stručni tim (liječnika i kineziologa) proveo je antropometrijska mjerenja djece, odnosno rješavani su osnovni i prošireni upitnici od strane roditelja istih.
U sklopu provođenja preventivnog programa tijekom posljednjih desetak godina u školi su provedeni projekti u suradnji s: MUP-om i varaždinskom PU (Zdrav za 5 , Nasilje na internetu, Živim život bez nasilja); Obiteljskim centrom u obilježavanju Mjeseca borbe protiv ovisnosti i u sklopu projekta Cjelovita kurikularna reforma. Institut za društvena istraživanja u Zagrebu proveo je istraživanje o učenju i obrazovanju u 4. i 8. razredima.