« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
GODIŠNJI PLAN I PROGRAM RADA ŠKOLE ZA 2024./2025.
KURIKUL OŠ Cestica 2024./2025.
Poslovnik o radu Školskog odbora
e-Dnevnik za nastavnike i stručno osoblje
Brošura "Projekti Građanskog odgoja"
Brošura "Intervju s roditeljima- odgovori koje je dobro znati"
Brošura „Građanski odgoj i obrazovanje u praksi“
Max sucht den Superstar
(Max traži zvijezdu)
Talent show na njemačkome jeziku u kojemu sudjeluju osnovne škole s područja Republike Hrvatske, Republike Slovenije te Bosne i Hercegovine.
Pravo sudjelovanja imaju sva djeca osnovnoškolskoga uzrasta. Dobna granica za sudjelovanje ne postoji pa tako učenici cijele škole mogu biti dio projekta.
Zainteresirani učenici mogu se natjecati u različitim kategorijama: pjevanje, ples, gluma, komedija i dr. talenti, pod uvjetom da postoji jasna povezanost s njemačkim jezikom.
Natjecanje se sastoji od dva dijela:
1. školski predizbor (casting)
- školski žiri odabire predstavnika koji će predstavljati svoju školu u finalu
- školski žiri određuje mentor (učitelj njemačkoga jezika) u dogovoru s ravnateljem škole
- datum održavanja castinga određuje škola pod uvjetom da kandidati za finale budu određeni najmanje 10 dana prije finalne večeri
2. finalni show (u Cestici)
- o pobjedniku odlučuje žiri koji čine po dva učenika iz svake škole
- predstavnici žirija imaju na raspolaganju 3, 2 ili 1 bod koji mogu dodijeliti bilo kojoj školi osim svojoj
- u žiriju ne mogu biti učenici koji nastupaju
- pobjednici dobivaju nagrade iz nagradnog fonda (sponzori i kotizacija)
- za sve kandidate OŠ Cestica osigurava termine za generalne probe
Zadaci projekta:
- popularizacija njemačkoga jezika koji je na našim prostorima geografski, povijesno, kulturno i tradicijski najprisutniji svjetski strani jezik
- senzibilizirati jezičnu svijest uz pomoć glazbe i poticati slušanje kao temelj za jezičnu kompetenciju
- jačanje samopouzdanja pri uporabi njemačkoga jezika
- upoznavanje učenika i učitelja drugih škola iz regije te otvaranje vrata za moguće druge zajedničke projekte