« Veljača 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
GODIŠNJI PLAN I PROGRAM RADA ŠKOLE ZA 2024./2025.
KURIKUL OŠ Cestica 2024./2025.
Poslovnik o radu Školskog odbora
e-Dnevnik za nastavnike i stručno osoblje
Brošura "Projekti Građanskog odgoja"
Brošura "Intervju s roditeljima- odgovori koje je dobro znati"
Brošura „Građanski odgoj i obrazovanje u praksi“
Vjeronaučna olimpijada
Na dodatnu nastavu iz vjeronauka uključeni su učenici 7. i 8. razreda. Teme kojima se bave određene su od strane Nacionalnog katehetskog ureda za svaku pojedinu godinu. Ove godine tema je Obitelj u Božjem naumu.
Uvijek se radi o temama koje su povezane s nastavnim gradivom, ali se ne rade u sklopu redovne, odnosno izborne nastave zbog opširnosti građe za natjecanje. Učenici se svake godine trude proširiti svoje znanje dodatnim sadržajima.
Ove godine u Vjeronaučnu olimpijadu bili su uključeni: Patricija Pavlović, Jana Škrinjar i Magdalena Cestar iz 7. b razreda, Tomislav Milec i Petra Žiher iz 8. a razreda te Ena Mihin i Lana Domjan iz 8. b razreda.
Voditeljica: Monika Koren
Razgovarali smo s učenicima koji su sudjelovali na Županijskom natjecanju iz vjeronauka.
1. Od kuda ljubav prema Vjeronauku?
U obitelji svi smo orijentirani prema Crkvi. Posjećujemo Mariju Bistricu i Trsat pa je normalno da se bavim time. (Ena Mihin, 8. b)
Od malena živim u religioznoj obitelji, hodam u Crkvu na mise i sve događaje. (Lana Domjan, 8. b)
Ljubav prema Vjeronauku uglavnom sam naslijedila od roditelja jer su me od malena usmjeravali na put vjere. Vjeru sam počela još više razvijati dolaskom u Vjersku grupu u vrtiću. Tu se zapravo rodila najveća ljubav prema Vjeronauku. (Magdalena Cestar, 7. b)
Htio sam naučiti nešto više o našoj vjeri. (Tomislav Milec, 8. a)
2. Kako si se pripremao/pripremala za natjecanje?
Za natjecanje sam se pripremala s mentoricom Monikom Koren te s učenicima koji su sa mnom polazili dodatnu nastavu. (Ena Mihin, 8. b)
Pripremala sam se s učenicima koji su išli sa mnom na natjecanje te uz pomoć vjeroučiteljice Monike Koren. (Lana Domjan, 8. b)
Za natjecanje sam se pripremala uz pomoć skripte koju mi je dala vjeroučiteljica. Kod kuće sam proučavala skriptu i učila sadržaj da bih postigla željene rezultate. (Magdalena Cestar, 7. b)
Učio sam svaki dan. (Tomislav Milec, 8. a)
3. Misliš li se i u budućnosti baviti Vjeronaukom?
Da. Umjesto etike odabrat ću vjeronauk i dalje polaziti dodatnu nastavu. (Ena Mihin, 8. b)
Mislim sudjelovati u natjecanjima i naučiti još puno toga o našoj i drugim vjerama, o ljudima koji su doprinijeli vjeri. (Lana Domjan, 8. b)
U budućnosti bih željela i dalje ići vjerskim putem. Razmišljam čak i o studiju teologije, ali u to još nisam potpuno sigurna. Svakako ću ostati u svojoj vjeri, ako ne studijem teologije onda zborskim pjevanjem i sl. (Magdalena Cestar, 7. b)
Nisam siguran, ali natjecanje će mi ostati u dobrom sjećanju. (Tomislav Milec, 8. a)