« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
GODIŠNJI PLAN I PROGRAM RADA ŠKOLE ZA 2024./2025.
KURIKUL OŠ Cestica 2024./2025.
Poslovnik o radu Školskog odbora
e-Dnevnik za nastavnike i stručno osoblje
Brošura "Projekti Građanskog odgoja"
Brošura "Intervju s roditeljima- odgovori koje je dobro znati"
Brošura „Građanski odgoj i obrazovanje u praksi“
Dodatna nastava iz povijesti
Dodatnu nastavu pohađaju učenici koji pokazuju poseban interes za povijesnu građu. Na dodatnoj nastavi učenici se pripremaju za natjecanje iz povijesti. Vježbaju na različitim povijesnim izvorima i zadatcima koji se ne rade na redovnoj nastavi. Također izrađuju plakate koje i prezentiraju.
Učenici: Lea Korotaj, Stela Furjan, Gabrijela Borak, Dora Jamnik, Klara Ivančić, Tamara Valek, Lana Golubić i Filip Hercog
Voditeljica: Ivanka Hohnjec
Razgovarali smo s učenicom koja je sudjelovala na Županijskom natjecanju iz povijesti.
1. Od kuda ljubav prema Povijesti?
Ljubav prema Povijesti započela je u četvrtom razredu osnovne škole kada smo na satu prirode i društva učili o kraljevima Hrvatske. Tata mi je pričao legende i priče kada sam bila manja, pa se može reći da je i to imalo utjecaja.
2. Kako si se pripremala za natjecanje?
Za natjecanje sam dosta učila, ali vrijedilo je truda. Imala sam nekoliko knjiga različitih izdavača i iz njih sam na papir zapisivala činjenice koje nismo učili na satu. Proučavala sam karte i slike te povijesne izvore. Učiteljica mi je isto tako pomogla jer mi je davala listiće za ponavljanje te mi objasnila sve nejasnoće.
3. Misliš li se i u budućnosti baviti Poviješću?
Do sada nisam razmišljala o tome jer imam i neke druge interese kojima bih se htjela baviti, ali možda se predomislim.
(Dora Jamnik, 7. a)