« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
GODIŠNJI PLAN I PROGRAM RADA ŠKOLE ZA 2024./2025.
KURIKUL OŠ Cestica 2024./2025.
Poslovnik o radu Školskog odbora
e-Dnevnik za nastavnike i stručno osoblje
Brošura "Projekti Građanskog odgoja"
Brošura "Intervju s roditeljima- odgovori koje je dobro znati"
Brošura „Građanski odgoj i obrazovanje u praksi“
Dodatna nastava iz hrvatskoga jezika
Učenici koji ostvaruju natprosječne rezultate i pokazuju veći interes za hrvatski jezik uključeni su u dodatnu nastavu. Ljubav prema materinskome jeziku jedan je od glavnih razloga što se odlučuju upravo za istraživanje našeg jezičnog bogatstva. Osim utvrđivanja i proširivanja znanja, niz je sposobnosti i vještina koje će učenici razviti i moći ih primijeniti u svakodnevnom životu. Od razvijanja kreativnog mišljenja, njegovanja čistoće hrvatskoga jezika, pravopisa i pravogovora do komunikacijskih vještina.
U školskoj godini 2015./2016. dodatnu nastavu iz hrvatskoga jezika polaze učenice osmog razreda: Stela Furjan, Lea Korotaj, Tena Šipek, Ena Mihin, Martina Bogadi i Tereza El Habbab.
Voditeljica dodatne nastave je učiteljica Maja Soldatek.
Razgovarali smo s učenicama koje su sudjelovale na Županijskom natjecanju iz hrvatskog jezika.
1. Od kuda ljubav prema Hrvatskome jeziku?
Oduvijek sam voljela pisati i imala sam volju učiti o našemu jeziku. Želim naučiti što više te usavršiti hrvatski jezik. Sve je počelo u šestom razredu kada smo započeli učiti glagolska vremena. Aorist i imperfekt, koji su mi zvučali kao da su iz nekog drugog doba, totalno su me oborili. I tako je zapravo sve krenulo. (Ena Mihin, 8. b)
Hrvatski sam jezik zavoljela u 7. razredu prvenstveno zbog učiteljice koja nas je poticala na učenje i činila satove Hrvatskoga jezika i obrade pojedinih tema toliko zanimljivima da me Hrvatski jezik kao predmet odmah privukao. Tada sam odlučila da želim, koliko više naučiti, toliko i sudjelovati u natjecanju te postići što bolje rezultate. (Martina Bogadi, 8. b)
U školi mi je Hrvatski jezik uvijek bio jedan od dražih predmeta. Ne znam zašto. (Lea Korotaj, 8. c)
Ljubav prema Hrvatskome jeziku javila se još u ranoj dobi. Oduvijek sam voljela ljude koji se pravilno izražavaju na govornom i pisanom području pa se tako i u meni probudila iskra zainteresiranosti i želja za većim znanjem. Isto tako, svjesna sam povijesti hrvatskoga jezika pa me i to dodatno potaknulo da krenem istraživati i proširivati svoje znanje. (Tereza El Habbab, 8. b)
2. Kako si se pripremala za natjecanje?
Za natjecanje sam se pripremala nekoliko mjeseci uz pomoć učiteljice Soldatek te djevojaka koje su sa mnom pohađale dodatnu nastavu iz Hrvatskoga jezika. Zajedno smo promatrale testove prošlogodišnjih natjecanja. Učiteljica nam je posebno objašnjavala svaki zadatak, upozoravala nas na sitne detalje na kojima možemo izgubiti dosta bodova. (Ena Mihin, 8. b)
Za natjecanje smo se pripremali svaki četvrtak, tj. jedan školski sat tjedno. Uglavnom je bilo zanimljivo i zabavno te sam svaki put naučila nešto novo. Rješavali smo svakakve testove kako bismo naučili što je više moguće i postigli što bolje rezultate na natjecanju. (Martina Bogadi, 8. b)
Na dodatnoj nastavi proučavali smo razne testove i primjere. Kod kuće sam također rješavala testove, proučavala jezične udžbenike iz prošlih razreda... (Lea Korotaj, 8. c)
Za natjecanje sam se puno pripremala. Zajedno s drugim učenicama svaki tjedan sam redovito pohađala dodatnu nastavu. Puno nam je pomogla naša voditeljica dodatne nastave, učiteljica Maja Soldatek. Pripremala sam se najbolje što sam mogla i dala sve od sebe. A nakon priprema i vježba u školi, dosta sam učila i kod kuće. (Tereza El Habbab, 8. b)
3. Misliš li se i u budućnosti baviti Hrvatskim jezikom?
Naravno. Sljedeće školske godine planiram pokušati upasti u Centar izvrsnosti iz Hrvatskoga jezika te i dalje pohađati dodatnu nastavu. (Ena Mihin, 8. b)
Zapravo i ne. Bilo je zanimljivo i nisam zažalila što sam bila na natjecanju i posvećivala svoje vrijeme tome. No, u životu bih se željela baviti nečim sasvim drugačijim od ovoga. (Martina Bogadi, 8. b)
Zapravo da. To mi je jedna od opcija i planova za budućnost. (Lea Korotaj, 8. c)
Svakako bih voljela dalje nastaviti proširivati svoje jezično znanje, što kroz daljnje obrazovanje, što kroz posao i općenito život. Ovo natjecanje mi je već sada velika odskočna daska za daljnji život u kojem će mi itekako dobro doći prošireno znanje i obogaćen rječnik. (Tereza El Habbab, 8. b)