« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
GODIŠNJI PLAN I PROGRAM RADA ŠKOLE ZA 2023./2024.
KURIKUL OŠ Cestica 2023./2024.
Polica osiguranja za učenike u šk.god. 2022./2023.
Poslovnik o radu Školskog odbora
Odluka o uvođenju videonadzora
e-Dnevnik za nastavnike i stručno osoblje
Pravilnik o radu školske kuhinje
Djeca i obitelji prije, tijekom i nakon potresa
Brošura "Sigurnije na Internetu"
Brošura "Zaštitite privatnost na Facebooku"
Brošura "Intervju s roditeljima- odgovori koje je dobro znati"
Brošura „Građanski odgoj i obrazovanje u praksi“
U Osnovnoj školi Cestica uspješno proveden projekt
„Djeca su naša ogledala“
Tijekom školske godine 2018./2019. proveden je projekt „Djeca su naša ogledala - novi pristupi poučavanja učenika romske nacionalne manjine“ u kojem su se učitelji, učenici, ali i roditelji učenika mogli susresti s nekim novim metodama i pristupima u poučavanju učenika nacionalnih manjina.
Projekt je proveden u sklopu Erasmus+ KA 1 aktivnosti u tipu „job shadowing“ putem kojeg su učitelji Nikolina Lazar, učiteljica razredne nastave i Pripremne nastave hrvatskog jezika za učenike romske nacionalnosti, i Ivan Telebar, učitelj Hrvatskoga jezika, posjetili irsku školu Claddagh National School u kojoj su deset dana opažali nastavni proces.
Claddagh National School u Galwayu poznata je po svojoj multikulturalnosti i socijalnom uključivanju svih osjetljivih društvenih skupina pa tako i učenika pripadnika nacionalnih manjina, kojih u Irskoj ima povelik broj. Naši su se učitelji susreli s praksama i metodama rada u irskim osnovnim školama, te programima koji se provode kako bi se učenici lakše uključili i prilagodili školskom okruženju i nastavnom procesu.
Po povratku s mobilnosti na sjednici Učiteljskog vijeća, ali i u svakodnevnoj komunikaciji, učitelji su prenijeli svoja iskustva svojim kolegama, dok su neke prakse (npr. team-teaching) uspješno primijenjene u nekim dijelovima rada s učenicima romske nacionalne manjine.