Osnovna škola Cestica

Školska kuhinja

RED BUTTON

Ova aplikacija namijenjena je svima Vama, ali je posebno prilagođena djeci i omogućuje prijavljivanje sadržaja na internetu za koji sumnjate da je nezakonit i odnosi se na različite oblike iskorištavanja ili zlostavljanja djece.

Šareni zid

CESTICA vrijeme

Ispis statistike od 13. 10. 2010.

________________________________________________________________

Učenice i učiteljice OŠ Cestica u posjetu Rumunjskoj preko Erasmus+ projekta
Autor: Administrator , 17. 4. 2019.

U sklopu Erasmus+ projekta BEST (Better Education for Students and Teachers) učenice 7.b razreda, Emili Humek i Ana Mihin te učenice 8.b Klaudia Krleža i Sara Kolar, su u pratnji učiteljica Ivane Gerić i Marele Žamić-Levačić posjetile Rumunjsku. Putovanje je trajalo od 24. - 29. ožujka, a bilo je namijenjeno edukaciji učenika i učitelja iz različitih država.
U projektu su sudjelovali učitelji i učenici iz Bugarske, Turske, Poljske i Rumunjske.
U tih pet dana sklopila su se mnoga prijateljstva, stekla nova iskustva i nova znanja.

Učenice su imale prilike po prvi puta letjeti avionom te upoznati ljepote Rumunjske. Uživale su u razgledavanju manjeg gradića Hirlaua i njegovih bezbrojnih parkova. Grad Iaşi, drugi po veličini u državi Rumunjskoj, razgledavale su čak dva dana. Posjetile su botanički vrt, fakultet informatike, muzej te knjižnicu. Sam centar grada razgledao se kroz zabavnu igru i natjecanje.
Nakon pet prekrasnih dana ispunjenih smijehom, zabavom pa i suzama, učenice i njihova pratnja su se umorne, željne doma te prepune predivnih uspomena i dojmova vratile kući.

******************

Putovanje u Rumunjsku mi se svidjelo jer je bilo vrlo poučno, ali i zabavno te zanimljivo. Bilo je to novo iskustvo koje vrijedi imati. Kroz upoznavanje novih ljudi upoznala sam različite kulture. Stekla sam mnogo prijatelja. Putovanje je bilo puno zabavnih, uzbudljivih i novih događaja. Grad Iaşi smo upoznali kroz igru u kojoj smo morali pronaći razne građevine koje su nas odvele do samog centra grada. Zauvijek ću pamtiti malu, oproštajnu zabavu. Bila je organizirana u četvrtak, 28.ožujka u podrumu restorana Legenda. Imali smo ukusnu večeru nakon koje su slijedili pjesma i ples. Slušali smo engleske, ali i rumunjske, bugarske, poljske, turske i hrvatske pjesme. Svi smo zajedno plesali, a kada je bilo vrijeme za odlazak uslijedile su suze. U petak, posljednjeg dana, pozdravile smo se sa svim učenicima, a djevojke kod kojih smo spavale ugodno su nas iznenadile poklonom, malim znakom pažnje. Putovanje u Rumunjsku zauvijek će mi ostati u lijepom sjećanju.

Ana Mihin

U Rumunjskoj mi je bilo jako lijepo. Naučila sam dosta stvari o njihovom načinu života o religiji i kako rade škole. Najviše mi se svidio dio razgledavanje grada Iaşi kroz zabavnu igru. Obitelj u kojoj sam bila smještena bila je jako ljubazna. Diana je bila jako dobra i druželjubiva. Stekla sam nova prijateljstva i novo znanje. Nadam se da ćemo se nekom prilikom opet sastati i vidjeti.

Emili Humek

******************

Rumunjska – Hirlau 24.-29-3.2019.

24.3.  Oko 6h ujutro krenuli smo kombijem iz Cestice prema zračnoj luci u Beču. Nakon jedinstvenog iskustva letenja sletjeli smo u Rumunjsku u Iasi, a zatim smo imale prijevoz kombijem do gradića  Hirlaua. Tamo su nas u školi dočekale učenice kod kojih smo bile smještene narednih 5 dana.

25.3. Drugi dan u školu smo stigli u 9h ujutro.  Obišli smo nekoliko razreda, dječji vrtić, školu za niže razrede i sportsku dvoranu. Sve nam se činilo novo i zanimljivo. Nakon obilaska, slijedilo je predstavljanje timova. Svaki tim je predstavio sebe i otkuda dolazi putem prezentacija i pjesme na kraju „Vrati se u moje dane“ Zdenke Kovačićek.  Nakon predstavljanja, otišle smo sa svojim učenicama – domaćinima kod njihovih obitelji gdje smo provele ostatak dana.

26.3. U utorak je škola započela u 8 sati. Pošli smo u učionicu informatike i raspravljali o internetu, sigurnosti na internetu, odgledali nekoliko kratkih filmova,radili prezentacije, davali savjete i svoja stajališta. Nakon toga, krenuli smo u Iaşi, dugi najveći grad po veličini u Rumunjskoj. Tamo smo posjetili fakultet informatike, ručali u restoranu te posjetili  najstariji fakultet u Rumunjskoj, čija se zgrada sastoji od dvaju fakulteta.

27.3. U srijedu smo u školi bili od 9-11 sati, radili smo prezentacije o svojoj državi i mjestu od kuda dolazimo. Svaki se tim predstavio. Cijelo poslijepodne bili smo slobodni, i imali smo mali party.

28.3. U četvrtak smo opet otišli u Iaşi. Posjetili smo  botanički vrt i antički muzej. Igrali smo jako zanimljivu i zabavnu igru. Izašli smo iz autobusa i učitelji su u rukama držali isprintne kodove koje smo mi morali skinutom aplikacijom, skenirati i po Iaşiu tražiti razne znamenitosti. Bilo je jako zabavno. Ručali smo u jednom velikom shopping centru, a navečer smo svi iz Erasmus projekta imali veliki party. Plesali smo i jako se dobro zabavili.

29.3. U petak išli smo u razgledavanje srednje škole i tamo dobili tek pečene kifle od učenika koji su ih sami zamijesili i ispekli. Poslije toga malo smo se družili sa svojim domaćinima u sportskoj dvorani i krenuli do škole u kojoj smo dobili certifikate o sudjelovanju u projektu. Svi smo se oprostili sa našim domaćinima i krenuli kombijem u zračnu luku Iaşi. Slijedio je ugodan let do Beča te vožnja do Cestice u koju smo stigli 21h.

Ovo iskustvo je ostavilo velik dojam na nas, stekle smo nove prijatelje, korisno iskustvo, usavršile engleski jezik… i nadamo se da ćemo tako nešto opet ponoviti.