« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
GODIŠNJI PLAN I PROGRAM RADA ŠKOLE ZA 2024./2025.
KURIKUL OŠ Cestica 2024./2025.
Poslovnik o radu Školskog odbora
e-Dnevnik za nastavnike i stručno osoblje
Brošura "Projekti Građanskog odgoja"
Brošura "Intervju s roditeljima- odgovori koje je dobro znati"
Brošura „Građanski odgoj i obrazovanje u praksi“
U ponedjeljak su se učenice 6.b razreda, podijeljene u 3 grupe, natjecale u vještini sastavljanja namještaja. Ovaj put to su bile stolice. Većini djevojčica to je bilo prvo iskustvo korištenja nekog alata, pa im je za početak domar Stanko demonstrirao kako se stolice sastavljaju. Pri tom su djevojčice naučile i pokoji novi naziv, pa su tako čule za „podložne pločice“, „matice“ ili „imbus ključ“.
Nakon početne demonstracije, djevojčicama su pripremljene radne stanice. Grupe u kojima su djevojčice bile raspodijeljene natjecale su se u brzini montiranja, a sve pod budnim okom razrednice i domara. Bodrenjem su ih podržale i motivirale ravnateljica, pedagoginja i ostali učitelji.
Ne samo da su se sve učenice u ovom zadatku jako dobro snašle, već su prije svega uživale u zadatku, koji nisu htjele prestati raditi ni nakon završenog natjecanja.
Ovo je bila još jedna od planiranih aktivnosti koja se provodi u sklopu projekta građanskog odgoja pod nazivom „Rodni stereotipi i spolna ravnopravnost“.
Cilj tog projekta je osvijestiti među učenicima, ali i roditeljima i cijelom zajednicom kako se poslovi ne dijele na „muške“ i „ženske“ te kako je svaki posao u društvu jednako važan i jednako cijenjen.