preskoči na sadržaj

Osnovna škola Cestica

Login
 

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Školska kuhinja

RED BUTTON

Ova aplikacija namijenjena je svima Vama, ali je posebno prilagođena djeci i omogućuje prijavljivanje sadržaja na internetu za koji sumnjate da je nezakonit i odnosi se na različite oblike iskorištavanja ili zlostavljanja djece.

Šareni zid

 

CESTICA vrijeme

Brojač posjeta
Ispis statistike od 13. 10. 2010.

Ukupno: 1118758
Ovaj tjedan: 1715
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Nacionalni ispiti za učenike 4. razreda
Autor: Administrator , 8. 3. 2024.

4. ožujka prvi su u našoj školi pristupili rješavanju nacionalnih ispita učenici četvrtih razreda (4.a, 4.b i 4.c)  i to rješavanjem zadataka i pisanjem eseja iz Hrvatskog jezika. Nacionalnom ispitu iz Matematike pristupili su 6. ožujka, a pisanje istih završili su u petak 8. ožujka ispitom iz Prirode i društva.


Svoje pozitivne dojmove o pisanju nacionalnih ispita učenici su podijelili s nama. Pročitajte njihove dojmove.

„Test iz Matematike je bio lakši od Hrvatskog jezika.“ (DENI 4.A)
"Test iz matematike mi je bio najlakši jer su zadaci bili jasni a i matematika mi ide dobro."( FRANKO 4.B)
"Matematika je bila najlakša,odgovarali su mi zadaci i bilo je mnogo zadataka koji su razina 2. i 3. razreda." (JANKO 4.c)
"Nije bilo puno problemskih zadataka." (LOVRO 4.C)
"Test iz 1prirode i društva mi je bio najlakši." ( LENA 4. b)
i PATRIK 4.B je rekao da je priroda bila najlakša jer su zadaci bili za odabir.
"Priroda je bila najlakša jer su bila jednostavna pitanja. " (ELENA 4.C)
"Možeš zaključiti odgovor i bez učenja." (FRAN 4.C ) dok je JANKO iz 4.C rekao  da su bila trik pitanja.

"Hrvatski smo pisali prvi ispit pa sam imao tremu." (MATEO 4.C)
"Hrvatski ispit smo pisali dugo pa sam gubio koncentraciju. " (PETAR 4.c)
"Najzahtjevniji je bio hrvatski i to prvi dio." (IVANA 4.B)
"U hrvatskom je bilo nejasno pisanje izvješća, jer podaci nisu bili  dovoljno jasni."4.b

Većini učenika se svidjelo što su bili zadaci na zaoukruživanje, a manje im se svidjelo što su pisali kemijskom olovkom i što su trebali odgovore bilježiti na zaseban papir.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju