« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
GODIŠNJI PLAN I PROGRAM RADA ŠKOLE ZA 2024./2025.
KURIKUL OŠ Cestica 2024./2025.
Poslovnik o radu Školskog odbora
e-Dnevnik za nastavnike i stručno osoblje
Brošura "Projekti Građanskog odgoja"
Brošura "Intervju s roditeljima- odgovori koje je dobro znati"
Brošura „Građanski odgoj i obrazovanje u praksi“
“Postigao si uspjeh u svom polju kad ne znaš je li ono što radiš posao ili igra.”
– Warren Beatty
U sklopu projekta građanskog odgoja „Rodni stereotipi i spolna ravnopravnost“ čija je voditeljica učiteljica matematike Zdravka Đurđević učenici i učitelji naše škole u četvrtak su imali priliku slušati i razgovarati o stereotipima vezanima uz odabir zanimanja. U cilju promicanja solidarnosti i jednakosti te motiviranja učenika da se razvijaju prema vlastitim interesima, da se razvijaju u smjeru koji sami odaberu, a ne u smjeru koje im nameće društvo, našu su školu posjetili gosti koji se bave „drugačijim“ zanimanjima.
Učenici su imali priliku čuti s kakvim su se predrasudama susreli i još se susreću Dijana Grabar – vozačica autobusa i kamiona, Monika Cindrić – čuvarica prirode, cvjećar Nikola Herceg i Stjepan Kolednjak iz tvrtke Biovitalis.
Na početku predavanja učenici su izražavali svoje mišljenje o pojmu predrasuda i stereotipi, zatim su razgovarali o zanimanjima – koja su zanimanja karakteristična za žene, a koja za muškarce. Nakon toga naši su se gosti predstavili učenicima, ukratko im ispričali o sebi, svojem zanimanju, podijelili s njima zanimljivosti, ljepotu svojeg zanimanja, ali i teškoće i predrasude s kojima su se susretali kada su odlučiti krenuti „drugačijim“ putem.
Nakon predstavljanja učenici su imali priliku gostima postavljati pitanja te su na taj način saznali sve što ih zanima. Predavanje je bilo zaista korisno, zanimljivo i poučno, a o tome svjedoči i velik broj pitanja na koja su naši gosti morali odgovoriti.
Zahvaljujemo našim gostima što su izdvojili svoje vrijeme i sigurni smo da su dodatno motivirali naše učenike da u odabiru zanimanja slijede svoje srce i svoje interese, da se usude biti drugačiji i baviti se onime što oni zaista žele, a ne onime što im „nameće“ društvo.