« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
GODIŠNJI PLAN I PROGRAM RADA ŠKOLE ZA 2024./2025.
KURIKUL OŠ Cestica 2024./2025.
Poslovnik o radu Školskog odbora
e-Dnevnik za nastavnike i stručno osoblje
Brošura "Projekti Građanskog odgoja"
Brošura "Intervju s roditeljima- odgovori koje je dobro znati"
Brošura „Građanski odgoj i obrazovanje u praksi“
U petak 13. listopada učenici osmih razreda sudjelovali su na radionici o pružanju prve pomoći te korištenju defibrilatora.
Na početku radionice imali smo kratko predavanje u kojem smo saznali mnoge važne i zanimljive informacije – informacije koje je dobro znati i stalno ponavljati jer upravo to znanje može pomoći u spašavanju nečijeg života. Naučili smo u kojim slučajevima trebamo zvati hitnu medicinsku pomoć. Podsjetili smo se na koje se brojeve zove hitna.
Predavači su nas i upozorili da imaju i situacije u kojima se hitna zove iz šale i da to nije u redu te na taj način uskraćujemo da hitnu pomoć dobiju osobe kojima je hitna zaista potrebna. Predavači su nam pokazali kako izgleda unutrašnjost dispečerskog centra te objasnili zašto nam ponekad postavljaju različita pitanja kada zovemo hitnu. Otkrili su nam da u većini slučajeva šalju hitnu pomoć odmah čim smo nazvali, no važno je da ostanemo smireni te da je cilj da dispečer sazna što se točno dogodilo kako bi nas pokušao smiriti do dolaska hitne. Upozorili su naS da se ne smijemo udaljavati s mjesta nesreće ako smo nazvali hitnu i da sebe ne izlažemo riziku jer tada umjesto jedne možemo imati još jednu žrtvu.
Nakon poučnog predavanja došli smo i do praktičnog dijela u kojem smo imali priliku vidjeti kako pristupiti žrtvi, kako provjeriti svijest žrtve, provjeriti diše li i ako je žrtva u opasnome stanju kako napraviti reanimaciju i koristiti AVD uređaj.
Nakon dvosatnog predavanja vratili smo se u školske klupe bogatiji za još više informacija i vještina kojima možemo nekome spasiti život.
Patrik Težak, 8. c