PRODUŽENI BORAVAK
Produženi boravak je posebni odgojno-obrazovni oblik rada koji se održava i organizira nakon redovne nastave te je neobvezan. Skupine koje pohađaju produženi boravak su heterogene. Dio skupina su integrirane, a ostale polaze učenici romske nacionalne manjine. Učitelji koji vode produženi boravak su učitelji razredne nastave: Ivana Gerić Hruškar, Ana Držaić, Lucija Hohnjec, Veronika Vočanec, Martina Ristić i Ana-Marija Sakač.
Organizacija rada produženog boravka:
– produženi boravak pohađaju učenici matične škole i područne škole Lovrečan
– rad produženog boravka započinje nakon prijepodnevne redovne nastave u 11:30, a završava u 16:30 sati
– početak rada produžnog boravka za pojedinu skupinu varira, ovisno o rasporedu sati učenika
– učenici područne škole Lovrečan dolaze organiziranim prijevozom u matičnu školu.
Vijesti iz produženog boravka:
Struktura rada:
11:30 – prijem učenika, pisanje domaćih zadaća
13:10 – 13:30 – ručak
13:30 – 16:30 – dovršavanje domaćih zadaća, ponavljanje nastavnog sadržaja, organizirano i slobodno vrijeme
*struktura rada pojedinih skupina varira ovisno o rasporedu učenika te o količini domaćih zadaća
Osim pisanja domaćih zadaća i ponavljanja nastavnog sadržaja, provodi se slobodno i organizirano vrijeme. Aktivnosti koje se organiziraju u slobodno i organizirano vrijeme su iz sportskog, prirodoslovno-matematičkog i umjetničkog područja. Slobodno vrijeme se organizira prema interesima učenika (društvene igre, slobodne igre, igre na školskom igralištu…), a za vrijeme organiziranog vremena provode se likovne radionice, sportske igre, obilježavaju se bitni datumi, blagdani i državni praznici, gledaju se dokumentarni, animirani i igrani filmovi, odlazi se u šetnju i slično.
Cilj rada produženog boravka
Cilj rada produženog boravka jest omogućiti boravak učenicama u školi nakon redovne nastave. Cilj je potaknuti socioemocionalni razvoj učenika, prihvaćanje različitosti, toleranciju, samostalnost, suradnju. Također, cilj je omogućiti učeniku da otkrije svoj puni potencijal kao pojedinac, da ga se pripremi za cjeloživotno učenje te „učiti kako učiti“. U suštini, bitno je da se učenik osjeća ugodno i prihvaćeno.