Osnovna škola Cestica

Školska kuhinja

RED BUTTON

Ova aplikacija namijenjena je svima Vama, ali je posebno prilagođena djeci i omogućuje prijavljivanje sadržaja na internetu za koji sumnjate da je nezakonit i odnosi se na različite oblike iskorištavanja ili zlostavljanja djece.

Šareni zid

CESTICA vrijeme

Ispis statistike od 13. 10. 2010.

ŠKOLSKE RADOSTI, rujan 2010.

VAŽNI DOGAĐAJI

Do najnovijih vijesti iz života škole doći je vrlo lako! Klikni na sljedeće poveznice:

- Uređen stari dio škole
- Darovane jabuke

- Obilježen Hrvatski olimpijski dan

TEMA BROJA

Dan općine Cestica

Između mnogih brežuljaka, prekrasnih livada i mirisnih polja smjestila se naša općina, općina Cestica. Unatrag nekoliko dana svi smo bili zaokupljeni pripremama za proslavu Dana općine. Sama pomisao na taj dan ogrijala nam je srca i bacila smiješak na lice.

Tog je dana vrijeme bilo promjenjivo i sunca gotovo da nije bilo, ali zato smo ga mi nosili u svojim srcima, sretni zbog proslave dana općine. U 17 sati, u prostranoj dvorani škole, započela je proslava. Okupilo se mnogo ljudi. Bilo je tu nas školaraca, stanovnika naše općine, ali i susjednih općina. Našlo se mnogo poznatih faca, a među gomilom bili su štićenici i djelatnici Doma sv. Ane. Na samom početku proslave načelnik i nekoliko uzvanika održali su govor, a zatim su u kulturno – umjetničkom programu nastupili mnogi izvođači, između ostalih i predstavnici naše škole.
Različite udruge prezentirale su svoj rad. Izložbeni prostor Udruge umirovljenika općine Cestica pokazao je svoje rukotvorine, a svojim su posjetiteljima nudili i razne kolače. Samo nekoliko metara dalje svoje je mjesto pronašla Udruga vinogradara i vinara sv. Martin iz Cestice. Oni su nas privlačili svojim najfinijim vinima vrhunske kvalitete. Među mnoštvom izlagača i naša škola pronašla je svoje mjesto. Posjetiteljima su prikazali radove koje su izradili marljivi učenici. Bile su to
slike izrađene od raznih materijala, glagoljicom oslikane majice, kreativni uraci grupe Kreko i Perle.

Športski ribolovni klub Cestica prikazao nam je ribolovnu zonu općine te raznorazne nagrade dobivene ribolovom na tom području. Na izložbenom prostoru Lovačkog društva sv. Hubert našao se pano s trofejima životinja.
I tako… Za  svakoga ponešto zanimljivo. Da bi proslava bila još zanimljivija, mogli smo uživati u dobroj glazbi, jelu i piću. Vrijeme je brzo proletjelo. Preostalo nam je jedino da se nadamo da su se svi uzvanici dobro zabavili i ponešto naučili. Vidimo se sljedeće godine!

Lucija Pšak i Helena Talan, 8. a

ŠKOLA NIJE MORA

NAPOKON,  MATURALNO

1.9.

Napokon je došao i taj dan. Naše maturalno. Pola sata prije samog odlaska skupljali smo zadnje pozdrave i poljupce naših roditelja i braće. Koferi su bili prepuni svega što nam treba i ne treba. Svi samo bili vrlo uzbuđeni. Vozili smo se u dva autobusa, u jednom cekači, a u drugom ekipa a i b razreda.
Krenuli smo u pet sati ujutro. Putem nam se pridružila razrednica Požgajec te učitelj Papić i učiteljica Željka Posavec-Malok. Napokon smo bili svi na broju i mogli smo krenuti svome cilju. Nakon početnog uzbuđenja u busu je zavladao mir. Neki su spavali, neki slušali glazbu dok su neki uživali u kartanju. Putem smo nekoliko puta stajali i trošili novac na razne gluposti. Naše prvo odredište bio je Knin. Put do Kninske tvrđave mi učenici svladali smo s lakoćom, ali našim učiteljicama bilo je nešto teže. S iznimnim ponosom fotografirali smo se kraj hrvatske zastave.
Po povratku u autobus Lucija P. je ozlijedila nogu, a Magdalena je poljubila asfalt.
Kad smo se vratili u autobus, bili smo vrlo umorni. Do našeg cilja još smo nekoliko puta stajali.
Smjestili smo se  u hotel Punta u mjestu Igrane Kad smo raspakirali kofere, pojurili smo na kupanje. Uslijedila je večera, druženje i prvo noćenje na maturalcu.

2. 9.

Ustajanje u sedam sati, doručak i izlet u Makarsku. Pogledali smo znamenitosti grada, posjetili muzej školjaka koji je pod zaštitm UNESCO-a te sa zanimanjem promatrali kip posvećen prvom turistu. Slobodno vrijeme iskoristili smo za kupnju raznih sitnica, suvenira i razglednica.
U hotel smo stigli na ručak. Nakon ručka slijedio je izlet na Neretvu. Neretvanska dolina nas je zadivila. Naša voditeljica Verica u autobusu nam je ispričala mnogo zanimljivosti o tom podneblju. Na Neretvi su nas dočekala tri lađara. Plovidba Neretvom je započela. Lađari su nam pripremili košaru punu neretvanskih smokava i šljiva. U vožnji smo uživali puna dva sata. Iz lađa smo promatrali idiličnu prirodu koja nas je okruživala; razne vrste biljaka, voćaka, neobične kuće uz rijeku, lopoče... Nakon nezaboravne vožnje krenuli smo u hotel. Uslijedilo je kupanje i večera. Nakon večere požurili smo do naših soba i uređivali se za disko. U disku smo uživali u ritmu dobre glazbe, ali i u muškom društvu. Rodile  su se prve simpatije. Ta noć bila je jedna od onih koje su nam se urezale u pamćenje.

3.9.

Ustajanje u sedam sati ujutro teško nam je palo. Uslijedio je doručak i dug put prema Dubrovniku. Stali smo u Neumu u BIH. Učitelji su popili kavu, a mi smo ispraznili pola trgovine.
Putem do Dubrovnika vidjeli smo Arboretum Trsteno, mnoge znamenite građevine te zanimljiva mjesta i krajolik. Nakon gotovo tri sata vožnje stigli smo u slavni grad. Prošetali smo Stradunom i povijesnom jezgrom grada te pažljivo slušali turističkog vodiča koji nam je pričao o slavnoj dubrovačkoj povijesti i važnim znamenitostima.  Nakon razgledavanja  imali smo nešto slobodnog vremena. Fotografirali smo se uz mnoge građevine, promatrali prolaznike iz raznih dijelova svijeta i pojeli sladoled po cijeni od 10 kuna (kuglica). Uslijedio je povratak u hotel, kupanje, večera i druženje.

4.9.

Danas je subota, naš slobodan dan. Nismo  se budili tako rano kao prošlih dana. Nakon doručka – kupanje. Uživali smo u toplom danu, moru, vožnji pedalinama, sunčanju i druženju. Ručak pa opet kupaje, igranje biljara u hotelu, kartanje, šetnja, ovisno o željama pojedinca. Navečer, naravno, disko!

5.9.

Neee...! Danas nakon ručka idemo doma! Nitko nije previše sretan zbog toga. Svi želimo ostati još nekoliko dana. Jučer smo imali disko i opet se sjajno proveli, uživali i plesali do iznemoglosti. Sada idemo na posljednje kupanje.Teško mi je to izgovoriti, odnosno napisati. Idem još nekoliko puta skočiti u bazen i zaboraviti brige.
Ručak je gotov, koferi su spremni, još malo i krećemo. Ako više ništa ne napišem, to će sigurno biti zbog dobre zabave u autobusu putem kući. Pjevat ćemo, zabavljati se, smijati i uživati baš kao i na ovom maturalcu, koji vjerujem, nitko od nas neće tako brzo zaboraviti. Zauvijek će nam ostati u sjećanju i mislima sve šale, simpatije, vicevi, izleti i sve lijepo sto nam se dogodilo na dalekom jugu.

fotografije

15.XI.- KRAJ MJESECA HRVATSKE KNJIGE

18.XI.- DAN SJEĆANJA NA VUKOVAR

OVAN

ŠKOLA: Teško ćeš se priviknuti na nove školske obaveze. Ne očajavaj, treba ti samo malo više vremena.
LJUBAV: Dobro ćeš se snalaziti u ljubavnim vodama, ali uspori.

BIK

ŠKOLA: Škola ti je bolna točka, ali uz malo truda i škola može biti zanimljiva.
LJUBAV: Ljubav će ti pokucati na vrata kada ćeš se najmanje nadati.

BLIZANCI

ŠKOLA: Iako sam sebi ne želiš priznati, ipak se u dubini duše veseliš školi.
LJUBAV: Cvjetaju ti ruže. Samo tako nastavi.

RAK

ŠKOLA: Ne očajavaj, doći će drugi praznici.
LJUBAV: Upamti, suprotnosti se privlače!

LAV

ŠKOLA: S lakoćom izvršavaš školske obaveze. Samo naprijed!
LJUBAV: Učenje ti je na prvome mjestu, ali doći će vrijeme i za ljubav.

DJEVICA

ŠKOLA: Priprema, pozor, KRENI!!!
LJUBAV: Usamljen/a si, ali vjeruj da te negdje čeka ona/onaj  prava/pravi!

VAGA

ŠKOLA: Imaš cilj, samo ga trebaš ostvariti (tebi to ne predstavlja problem).
LJUBAV: Pripazi da ti ljubav ne poremeti planove.

ŠKORPION

ŠKOLA: Počni učiti na vrijeme!
LJUBAV: Situacija će se poboljšati u listopadu. Budi strpljiv/a.

STRIJELAC

ŠKOLA: Učenje može biti zanimljivo, ali se moraš više potruditi.
LJUBAV: Zabava, zabava i samo zabava! Pazi da ne izgubiš glavu!

JARAC

ŠKOLA: Zasuči  rukave i zagrij stolicu prije nego bude prekasno!
LJUBAV: Glava ti je u oblacima!

VODENJAK

ŠKOLA:  Za tebe je škola drugi dom, potrudi se da tako i ostane.
LJUBAV:  Ne dopusti da te ljubav obeshrabri! Prijatelji su uvijek tu uz tebe!

RIBE

ŠKOLA:  Potrudi se, isplatit će ti se višestruko.
LJUBAV: Ti si pravi vuk samotnjak, a to nije uvijek dobro.