« Travanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
GODIŠNJI PLAN I PROGRAM RADA ŠKOLE ZA 2024./2025.
KURIKUL OŠ Cestica 2024./2025.
Poslovnik o radu Školskog odbora
e-Dnevnik za nastavnike i stručno osoblje
Brošura "Projekti Građanskog odgoja"
Brošura "Intervju s roditeljima- odgovori koje je dobro znati"
Brošura „Građanski odgoj i obrazovanje u praksi“
S učenicima s teškoćama rade dvije pomoćnice u nastavi: Željka Pajtak i Irena Jamnik.
ŽELJKA PAJTAK
Zovem se Željka Pajtak i već drugu školsku godinu radim u OŠ Cestica kao pomoćnik u nastavi.
Zadaća pomoćnika u nastavi je pomoći učeniku s posebnim obrazovnim potrebama. To nastojim postići poticanjem njegova sudjelovanja u socijalnim i odgojno-obrazovnim procesima. Pomažem učeniku da postane neovisan u učenju u što većoj mjeri. Svojom prisutnošću također nastojim usmjeriti učenika, poticati njegovu pažnju te koncentraciju na nastavnom satu.
IRENA JAMNIK
Svakodnevna je podrška s ciljem savladavanja nastavnih sadržaja i socijalno-psiholoških prepreka. U suradnji s učiteljima pruža neposrednu pomoć u odgojno-obrazovnom uključivanju učenika s teškoćama u redovnu nastavu. Educira i podržava, na različite načine, proces uključivanja i usmjeravanje učenika na nastavni program, na učitelja te na drugu djecu. Prati individualni napredak djeteta te rad nastoji prilagoditi djetetu i njegovim načinima komunikacije. Navodi učenika u aktivnostima i uključivanju u grupne aktivnosti. Nastoji identificirati jake strane učenika, razvijati vještine i poticati na samostalnost. Intervenira kod nepoželjnog ponašanja, ali i nastoji da se izbjegne stigmatizacija, marginalizacija i isključivanje.