« Ožujak 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
GODIŠNJI PLAN I PROGRAM RADA ŠKOLE ZA 2023./2024.
KURIKUL OŠ Cestica 2023./2024.
Polica osiguranja za učenike u šk.god. 2022./2023.
Poslovnik o radu Školskog odbora
Odluka o uvođenju videonadzora
e-Dnevnik za nastavnike i stručno osoblje
Pravilnik o radu školske kuhinje
Djeca i obitelji prije, tijekom i nakon potresa
Brošura "Sigurnije na Internetu"
Brošura "Zaštitite privatnost na Facebooku"
Brošura "Intervju s roditeljima- odgovori koje je dobro znati"
Brošura „Građanski odgoj i obrazovanje u praksi“
Nacionalni ispiti standardizirani su vanjski ispiti kojima je cilj utvrditi razine postignuća u ishodima predmetnih kurikuluma u ključnim dijelovima obrazovnih ciklusa.
Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja u školskoj godini 2021./2022. provodi nacionalne ispite iz Hrvatskoga jezika, Matematike, Biologije, Fizike i Kemije u 81 osnovnoj školi u Republici Hrvatskoj, a među njima je i naša Škola. Ispiti su se pisali prema određenome rasporedu provedbe, od ponedjeljka, 2. 5. 2022. do petka, 6. 5. 2022. godine.
Učenici koji su pristupili pisanju nacionalnih ispita, a u našoj su to Školi bili svi učenici osmih razreda (ukupno njih 44), dobit će povratnu informaciju o svojem postignuću iz svakoga nastavnog predmeta koji se pisao u navedenome razdoblju, a ostvareni će rezultati biti iskazani brojem bodova i pripadajućim opisom razine postignuća.
Osim pisanja ispita iz navedenih pet predmeta, učenici i učitelji ispunjavali su upitnik o važnosti podučavanja tih predmeta, ali i iskustvu pisanja nacionalnih ispita. Iako su organizacija i cjelokupna provedba bili zahtjevni, možemo reći da smo zadovoljni jer je sve prošlo prema protokolu NCVVO-a i bez većih poteškoća.
Nakon pisanja ispita učenici su podijelili svoje dojmove:
Mihaela: „Ispit iz hrvatskoga jezika mi je bio najlakši (i gramatika i književnost), dok su mi matematika i fizika bili prezahtjevni zbog računskih zadataka.“
Klara: „Najlakši ispit mi je bio hrvatski jezik i pisanje eseja jer sam u tome dobra. Iz ostalih sam ispita također dobro napisala teoriju, a računski zadatci su mi bili teži. Sve u svemu, dobro sam napisala, ali sam trebala čak i bolje s obzirom na to da sam odlična učenica.“
Josip: „Meni je najlakše bilo pisati fiziku. Riješio sam sve zadatke. Zatim mi je bilo najlakše pisati matematiku. Da sam ponavljao gradivo, još bih i bolje napisao.“
Lamia: „Najlakše mi je bilo pisati hrvatski jezik i s tim sam najzadovoljnija. Fizika mi je bila teška zbog računskih zadataka kojih se trebalo prisjetiti, a i takve zadatke na satu nismo često rješavali. Teorija nije baš bila zastupljena na ispitu.“
David: „Meni je najlakši od svih ispita bio onaj iz matematike, ali bilo je i tu teških zadataka za mene.“
Antonela: „Najlakše mi je bilo pisati esej iz hrvatskoga jezika jer sam u tome dobra, a najzahtjevnija mi je bila matematika. Nisam zadovoljna kako sam napisala ispite.“
Maja: „Vjerojatno sam najbolje napisala ispit iz hrvatskoga jezika, a ostalo će biti osnovna razina.“
Matija: „Najlakši mi je bio ispit iz hrvatskoga jezika, a najteža mi je bila fizika. Taj dan mi se uopće nije dalo truditi pa sam najlošije napisao.“