« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
GODIŠNJI PLAN I PROGRAM RADA ŠKOLE ZA 2023./2024.
KURIKUL OŠ Cestica 2023./2024.
Polica osiguranja za učenike u šk.god. 2022./2023.
Poslovnik o radu Školskog odbora
Odluka o uvođenju videonadzora
e-Dnevnik za nastavnike i stručno osoblje
Pravilnik o radu školske kuhinje
Djeca i obitelji prije, tijekom i nakon potresa
Brošura "Sigurnije na Internetu"
Brošura "Zaštitite privatnost na Facebooku"
Brošura "Intervju s roditeljima- odgovori koje je dobro znati"
Brošura „Građanski odgoj i obrazovanje u praksi“
Čitanje je možda najvažnija vještina koju dijete može usvojiti, a ključna je za akademska postignuća, kao i za daljnji život. PIRLS je međunarodno istraživanje čitalačke pismenosti učenika četvrtoga razreda koje se provodi od 2001. godine svakih pet godina.
Naša škola i učenici petog c razreda, odabrani su za sudjelovanje u istraživanju e-PIRLS 2021.
Nositelj istraživanja u Republici Hrvatskoj je Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja uz odobrenje i podršku Ministarstva znanosti i obrazovanja. Istraživanje je od nacionalnoga značaja. Učenici četvrtih/ petih razreda koji u njemu sudjeluju predstavljaju sve učenike njihove dobi u Hrvatskoj.
Sudjeluju učenici iz 60 zemalja svijeta!
Ispitivanje se provelo online u utorak 26.10. 2021. u učionici informatike. Za njega se nije trebalo dodatno pripremiti tako da to nije predstavljalo dodatno opterećenje za učenike. Testiranje se sastojalo od dva ispita, svaki se rješavao 40 minuta, a nakon kraće pauze učenici su ispunjavali Upitnik o učenju.
U ispitivanju se tražilo da učenik pročita priču, članak ili tekstove na mrežnim stranicama te odgovori na pitanja o onome što su pročitali.
Učenici su rekli da su neki sadržaji bili malo zahtjevniji zbog nepoznavanja značenja pojmova pojedinih riječi, ali da je vrlo zabavno, kao da su čitali Wikipediju.
Upitnik o učenju u ranoj dobi ispunjavali su i roditelji testiranih učenika gdje su odgovarali na pitanja o učestalosti provođenja određenih aktivnosti s djetetom prije polaska u školu i za vrijeme pohađanja škole a koje su važne za poticanje čitanja. U istraživanju su online sudjelovale i učiteljica Danijela Kelek te ravnateljica Nevenka Turščak.
Veliku moralnu i organizacijsku podršku prije i tijekom ispitivanja pružale su učiteljica informatike Mirjana i pedagoginja Dubravka.