preskoči na sadržaj

Osnovna škola Cestica

Login
 

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Školska kuhinja

RED BUTTON

Ova aplikacija namijenjena je svima Vama, ali je posebno prilagođena djeci i omogućuje prijavljivanje sadržaja na internetu za koji sumnjate da je nezakonit i odnosi se na različite oblike iskorištavanja ili zlostavljanja djece.

Šareni zid

 

CESTICA vrijeme

Brojač posjeta
Ispis statistike od 13. 10. 2010.

Ukupno: 1024132
Ovaj tjedan: 918
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
MEĐUNARODNO ISTRAŽIVANJE RAZVOJA ČITALAČKE PISMENOSTI (Progress in International Reading Literacy Study)
Autor: Administrator , 27. 10. 2021.

Čitanje je možda najvažnija vještina koju dijete može usvojiti, a ključna je za akademska postignuća, kao i za daljnji život. PIRLS je međunarodno istraživanje čitalačke pismenosti učenika četvrtoga razreda koje se provodi od 2001. godine svakih pet godina.

Naša škola i učenici petog c razreda,  odabrani su za sudjelovanje u istraživanju e-PIRLS 2021.


Nositelj istraživanja u Republici Hrvatskoj je Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja uz odobrenje i podršku Ministarstva znanosti i obrazovanja.  Istraživanje je od nacionalnoga značaja. Učenici četvrtih/  petih razreda koji u njemu sudjeluju predstavljaju sve učenike njihove dobi u Hrvatskoj.

Sudjeluju učenici iz 60  zemalja svijeta!

Ispitivanje se provelo online u utorak 26.10. 2021.  u učionici informatike. Za njega se nije trebalo dodatno pripremiti tako da to nije predstavljalo dodatno opterećenje za učenike. Testiranje se sastojalo od dva ispita,  svaki se  rješavao 40 minuta, a nakon kraće pauze učenici su ispunjavali  Upitnik  o učenju.

U ispitivanju se tražilo da učenik  pročita  priču, članak  ili tekstove na mrežnim stranicama te odgovori na pitanja o onome što su pročitali.

Učenici su rekli da su neki sadržaji  bili malo zahtjevniji zbog nepoznavanja značenja  pojmova pojedinih riječi, ali da  je vrlo zabavno, kao da su čitali Wikipediju.

Upitnik o učenju u ranoj dobi  ispunjavali su i  roditelji  testiranih učenika gdje su odgovarali na pitanja  o učestalosti  provođenja određenih aktivnosti  s djetetom prije polaska u školu i za vrijeme pohađanja škole a koje su važne  za poticanje čitanja. U istraživanju su online sudjelovale i učiteljica Danijela Kelek te ravnateljica Nevenka Turščak.

Veliku moralnu i organizacijsku podršku prije i tijekom ispitivanja pružale su učiteljica informatike Mirjana i pedagoginja Dubravka.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju